Klacht Autoservice Vaandering: Weigeren van herstellen van een probleem wat ontstaan is na reparatie

VvanS

Wij hebben onze auto bij deze garage gebracht met de klacht dat onze koppeling slipte en lekkage had.
Na een vlotte reparatie waren we tevreden naar huis gereden. Daar aangekomen bleek alleen de auto nog steeds olie te lekken. Op een iets andere plek dan waar die daarvoor lekte maar zeker in het gebied waar deze man had gewerkt. We hebben direct gebeld en de garage kon zich niet voorstellen dat hij een fout had gemaakt. Hij zei dat het niet lekte op de plek waar hij had gewerkt en dat de reparatie kosten van ong. 1000 euro voor onze rekening kwam. Wij zaten alleen nog steeds met dezelfde klacht als waar we de auto voor hadden gebracht, lekkage en een opnieuw slippende koppeling.
Na veel heen en weer gebel en gepraat, wilde deze man niet wijken en wilde hij op geen enkele manier tot een compromis komen met ons. En dat terwijl hij op zijn website het volgende heeft staan;
"Wij streven er naar om een tevreden klantenkring op te bouwen en altijd een top product af te leveren."

Ik heb zoveel beleefd als later boos geprobeerd tot een compromis te komen, maar dit is niet gelukt. Ik zou mijn auto daar ook niet meer willen brengen, maar zeker een compensatie in de kosten willen.

Autoservice Vaandering
    Dit is niet correct,
    Wij hebben aan geboden te kijken wat er aan de hand was, zou dit een fout van ons zijn wat ontstaan is tijdens de reparatie of een dergelijke fout dan zou dit kosteloos verholpen worden.
    Zou het een andere oorzaak hebben dan zou er in overleg met de handelaar waar de auto vandaan kwam gerepareerd worden.
    Aangezien wij geen goedkeuring van de handelaar kregen om te repareren omdat deze niet breid zou zijn eventuele extra kosten te gaan vergoeden konden wij hier geen directe actie op ondernemen.
    Wij hebben gerepareerd in opdracht van de handelaar en niet van u, dus deze blijft volgens ons nog steeds diegene die beslist had moeten hebben om tot reparatie over te gaan.
    Het spijt ons dat u hier niet mee geholpen bent maar u had dit met de handelaar moeten regelen waar de auto weg kwam.
    Was de opdracht van u af gekomen dan hadden we 1 op 1 contact gehad en was dit gelijk op gelost
    De handelaar spreekt vervolgen af dat u maar terug moet komen naar ons om te kijken wat er nog lekte, dit heeft u gedaan en wij hebben beoordeeld dat hij nog steeds lekte en de bak er achter weg zou moeten, u had dan de auto moeten laten staan er bij de handelaar op aan moeten dringen dat het verholpen zou worden.
    Dit heeft u niet gedaan en bent terug nar huis gereden, en dan achteraf gaan klagen bij ons.
    U heeft hier geen woord met de handelaar over gesproken welke u deze auto verkocht heeftSorry maar hier kunnen wij niks mee.
    Het spijt ons dat u het op een andere manier bekijkt maar u had dit rechtstreeks moeten regelen met de handelaar.

Ook een klacht indienen over Autoservice Vaandering?