Klacht Autoshop Amsterdam: Niet geleverde bestelling

Klachtnummer
# 176084
Gebruiker
Maarten1962
Datum
0 reacties

Details

De klacht

01 juli voor 150,99 euro aan onderdelen besteld, zou spoedig geleverd worden. Bedrijf nog via contactformulier benaderd, geen reactie. Daarna telefoonnummer opgezocht en gebeld, is soort voicemail server. Bericht ingesproken. Nog geen goederen geleverd, bestelling wel betaald middels credit card.

De oplossing

Alsnog leveren van goederen danwel terug betaling van betaalde bedrag 150,99.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Autoshop Amsterdam hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Autoshop Amsterdam?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen