Klacht Autoshop.nl: Geen reactie op e-mails m.b.t. een retourzending.

Klachtnummer
# 2952
Gebruiker
Mwentink
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb bij deze internetwinkel in auto accessoires, een aantal artikelen besteld waarvan ik er één heb geretourneerd. Dit ging om een auto stoelkussen dat echter dikker uitviel dan dat het op de foto leek. Ik kon het daardoor niet gebruiken en heb het meteen retourgezonden.

Dit is ondertussen een aantal weken geleden. Ik heb nog geen geld retour ontvangen, maar - en dat vind ik vervelender en zorgwekkender - ik krijg helemaal geen reactie's op mijn e-mails hierover.

De oplossing

Ik zou graag een reactie willen krijgen op mijn e- mails over deze retourzending, zodat ik weet dat het in orde komt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Autoshop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Autoshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen