Opgelost door Autotaalglas: Brutale medewerker Autotaalglas

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 366861
Gebruiker
ElVe
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Zie vorige klacht 21/5
De bedrijfsleider Autotaalglas vond mijn klacht niet belangrijk. En toen ik aangaf mijn klacht dan op Klachtenkompas te zetten zei hij zich daar geen zorgen over te maken. (Maar dan in minder nette bewoordingen) Gezien zijn houding vermoed ik dat er meer mensen zijn die problemen met deze meneer hebben.....

De oplossing

Autotaalglas: ga eens na of er over deze meneer van vestiging Emmen meerdere klachten zijn.
Zo ja: doe er iets aan.

1 reactie

  1. Auteur
    Autotaalglas
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Zie mijn eerdere reactie op uw andere melding.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ElVe
Datum
Uiteindelijke oplossing Zelf opgelost: bij concurent ruit laten zetten. Autotaalglas heeft laten weten dat ze zullen onderzoeken of er meerdere klachten zijn over de brutale medewerker in Emmen.
Status
opgelost
Beoordeling
sad