Klacht Autotaalglas: onbeschoft gedrag en ondeskundig repararen van ruitschade

Johnten

Ik ben hier voor een ruitschade geweest aangemeld via de verzekering. Bij aankomst wordt er gelijk gezegd oude schade dus doen we niks aan. De medewerker kijkt en ziet een oude schade en zegt hier kan ik wat mee en start de reparatie. Ik krijg vervolgens geen nota daar er is gezegd gaat via de verzekering. Uiteindelijk krijg ik een nota en reageer daarop dat de reparatie niet goed is gedaan, de schade is namelijk zo mogelijk nog meer zichtbaar op ooghoogte in de ruit. Ik krijg alleen aanmaningen en verder niets. Vervolgens wordt ik afgelopen week tot drie keer toe gebeld bij de derde keer heb ik opgenomen. Hierbij wordt mij alleen gesommeerd om te betalen anders volgt een incasso buro. Ik meld nogmaals zoals hierboven genoemd. Dit was niet relevant het ging alleen om de betaling. Uiteindelijk zou ik langs kunnen komen om een en ander te laten beoordelen. Men zou eventueel wel aan garantie kunnen doen, echter wederom komt de medewerker op vrij brute wijze wijzen op de betaling die er nog niet is. Deze medewerker heb ik toen gevraagd of hij ook nog enige fatsoensnormen kende en had geïnformeerd of hij gelegen belde. Ik heb uiteindelijk gezien de opstelling van deze medewerker het gesprek op correcte wijze afgesloten. Ik heb inmiddels deze nota voldaan om van het onbeschofte gedrag van dit bedrijf af te zijn. Daarnaast heeft men de schade melding door mijn verzekeraar nooit afgemeld waardoor ik meerdere malen door de verzekeraar ben gevraagd wanneer de nota zou volgen. Men is ook niet in staat een nota juist te naam te stellen. Dus elke grond ontbreek dan voor een nota.

Oplossing voor de door hun veroorzaakte nieuwe schade aan de ruit en vergoeding hiervoor

Autotaalglas is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.