Opgelost door Autotaalglas: Slechte behandeling en extra schade werd veroorzaakt.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 384181
Gebruiker
Tijn
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Na het vernieuwen van onze Kango voorruit wilde de auto niet meer starten.
Dit werd ons pas meegedeeld na betaling, we moesten het verder maar uitzoeken.
Afgesleept na mijn garage waar de computer en de radio gereset moesten worden.
Een extra schade voor ons van €123,43 volgens mijn garagehouder door een fout van hun, waardoor de startonderbreker geblokkeerd raakte.

De oplossing

Mijn schade vergoeden en verontschuldiging voor de zeer vreemde afhandeling..

1 reactie

  1. Auteur
    Autotaalglas
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer van Helmont, zojuist hebben wij elkaar telefonisch gesproken en concreet afspraken gemaakt.
    Mochten er nog vragen zijn verneem ik deze graag van u.
    Autotaalglas Nederland B.V.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Tijn
Datum
Uiteindelijke oplossing
De rekening van de garage is vergoed.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over ?