Klacht Autotaalglas: slechte service Autotaalglas

sad Niet opgelost
ElVe

Nieuwe voorruit voor mijn camper nodig.
Afspraak maken via internet lukte niet. Telefonisch pas na 2 weken. Degene aan de telefoon wist niet hoe hij aan een nieuwe ruit moest komen. Hij kon niet zeggen wanneer de ruit geplaatst kon worden en hoe lang dat ging duren. kortom een frusterend telefoongesprek.

Levering duurde langer dan verwacht.
Eindelijk..... er kan een afspraak gemaakt worden voor het plaatsen.
Camper gebracht, maar kon niet dezelfde dag geplaatst worden want de ruit was toch nog niet geleverd. Ik zal teruggebeld worden.
Ik werd de volgende dag teruggebeld: de ruit is gevallen en kapot. .Er gaat een nieuwe ruit besteld worden, maar plaatsen kan niet vóór volgende week dinsdag. Want de agenda staat vol. En nu maar hopen dat er niet weer iets misgaat. Eigenlijk wil ik wel graag een keer op vakantie.

De ruit met spoed opnieuw bestellen. Dit ook met mij communiceren.
Direct na levering contact met mij opnemen om de ruit te kunnen plaatsen.
Extra voorzichtig met de ruit omgaan (is groter dan een gewone autoruit , dus steekt altijd meer uit dan gewoonlijk) zodat niets een correcte plaatsing meer in de weg staat. En niet mij nog eens 2 weken laten wachten.

Autotaalglas
    Geachte heer/mevrouw Boer, hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Vervelend hoe het tot stand komen van een afspraak niet naar wens is verlopen. Zodra wij de melding via klachtenkompas hadden ontvangen hebben wij een account aangemaakt om uw verder te kunnen helpen. Wij zien dat er inmiddels een afspraak staat bij Carglass. De klacht zullen wij intern nog in behandeling nemen. Wij hopen dat u nu snel van uw vakantie kunt gaan genieten. Team Autotaalglas Nederland.

ElVe
Er is (tot nu toe) geen oplossing aangeboden. Ik heb besloten om NIET nogmaals á 2 weken te wachten. Daarom maar naar de concurrent gegaan: Carglass heeft de ruit besteld, wordt morgen geplaatst. Het kan dus best snel. (Autotaalglas heeft dezelfde glasleverancier! )

Ook een klacht indienen over ?