Klacht Autotaalglas: weer vastzetten losgeraakte voorruit niet vergoed

H.E. Wuite - Harmsma

Op vrijdag 3 januari jl. , in de namiddag bleek in de buurt van Nijmegen de voorruit van mijn auto - 80-JJ-FN - los te zitten. Mijn kinderen, die de auto geleend hadden en naar hun woonplaats Drachten moesten, hebben na telefonisch overleg met mij en de verzekering (Centraal Beheer Achmea) de auto in Nijmegen laten repareren.
De verzekering betaalde de reparatiekosten niet, omdat de ruit zelf niet kapot was. Zij verwees mij naar Autotaalglas in Hengelo, die in 2007 op kosten van de verzekering een nieuwe ruit had ingezet, op de montage waarvan toen levenslange garantie is gegeven.
Na allerlei telefonisch en schriftelijk overleg met Autotaalglas in Hengelo en het moederbedrijf, heeft Autotaalglas mij bericht de kosten van het opnieuw inzetten van de ruit niet te vergoeden, omdat reparatie niet is gebeurt bij een Nijmeegse vestiging van Autotaalglas, maar bij de concurrent Carglass (die had geconstateerd dat reparatie noodzakelijk was). Met dit besluit kan ik het niet eens zijn.

Ik verlang dat Autotaalglas mij de kosten van het opnieuw inzetten van de voorruit , zijnde € 233,70, alsnog terugbetaalt.

Autotaalglas is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

H.E. Wuite - Harmsma
    Autototaalglas is niet aangesloten bij het klachtenkompas en ook niet bij een geschillencie. Ik ben dus nog niet verder gekomen

H.E. Wuite - Harmsma

Ook een klacht indienen over ?