Klacht Autotip Autoglas Specialisten: Rekening

Klachtnummer
# 33105
Gebruiker
cire
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Rekening gekregen voor gedane glasreparatie op 11 november 2011.
Kenteken klopt niet en ik laat alleen reparaties uitvoeren door bedrijven die door mijn verzekering worden vergoed.

Bedrijf reageert niet op email, neemt geen telefoon op en de voicemailbox zit vol!

Gewenste oplossing

Stoppen met brieven want ik ga niet betalen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Autotip Autoglas Specialisten hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Autotip Autoglas Specialisten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen