Opgelost door Autovoordeelshop.nl: onjuiste formaat automatten geleverd.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 60539
Gebruiker
J. vd Heijden
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Bij mijn eerste bestelling( begin april) had ik het foute bouwjaar in gevuld van mijn ford kuga.
De matten pasten precies alleen het bevestigings materiaal niet.
Daarom nieuwe matten besteld met vermelding van het juiste bouwjaar.
Toen de matten geleverd werden viel me echter op dat deze een stuk kleiner waren.
De matten voor achterin waren 11 cm in de lengte korter en de passagiersmat was 9 cm korter.
Op verzoek van autovoordeelshop foto's gemaakt van zowel de orginele matten als van de geleverde matten.
Krijg nu zojuist bericht dat de matten passen dus dat de leverancier niet bereid is om ze terug te nemen.
Ik krijg van voordeelshop een vergoeding als ik de matten retour stuur (kosten 6,50) van 10 euro.
Ik heb aangegeven dat ik hiermee niet akkoord ben en dat ik de vergoeding een lachertje vind gezien de verzendkosten.

De oplossing

Een goed passende set automatten en terug nemen van de onjuiste geleverde auto- matten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Autovoordeelshop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    J. vd Heijden
    Datum
    Er werd vrij snel gereageerd, we hebben een vergoedingsregeling kunnen treffen.
    Nu in afwachting van de uitvoering
  2. Auteur
    J. vd Heijden
    Datum
    Er is telefonisch contact geweest en er is een redelijke vergoedingsregeling uitgekomen.
    Uiteindelijk heb ik nu een passende set automatten waar het uiteindelijk ook om ging.
    De overige (niet passende) hebben ze terug genomen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J. vd Heijden
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over ?