Klacht Avalex: Avalex laat grofvuil staan - chauffeur doet stiekem en rijdt weg. Gevolg vertraging, dubbele kosten

Edwin106

Avalex heeft gisteren mijn grofvuil niet meegenomen, ondanks dat ik netjes de afspraak heb gepland, betaald en het afval (twee banken) zeer duidelijk op mijn oprit tegen straat (die erg smal is) heb geplaatst. De chauffeur heeft tien minuten stilgestaan een paar huizen verder en op het moment dat ik naar buiten ging om te kijken wat er aan de hand was, doodleuk weggereden. Een half uur erna kreeg ik een mail dat het vuil niet op de juiste wijze was aangebonden en dat ik een nieuwe afspraak (over 2 weken) en weer voor 30 euro, mocht maken. Had de chauffeur niet even kunnen aanbellen, ipv stiekem wegrijden? Avalex heeft haar dienst niet geleverd en ik verwacht dus ook mijn 30 euro terug en een snelle nieuwe afspraak.

Ik wil snel een nieuwe afspraak en geen extra kosten.

Avalex
    Goedemorgen,
    Bedankt voor uw melding.
    Mijn collega Danielle heeft u net een reactie per mail gestuurd.
    Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd.
    KCC Avalex
    Angelique

Edwin106
Geen oplossing aangeboden: via mail herhaling van de regels en in het kort: pech voor u als betalende klant, u mag tegen nieuwe betaling een nieuwe afspraak maken en als onze pet goed staat, zullen we het meenemen. Erg klantonvriendelijk, ik hoop op een positief vervolg.

Ook een klacht indienen over Avalex?