Klacht Avalex: Avalex laat grofvuil staan - chauffeur doet stiekem en rijdt weg. Gevolg vertraging, dubbele kosten

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 533555
Gebruiker
Edwin106
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Avalex heeft gisteren mijn grofvuil niet meegenomen, ondanks dat ik netjes de afspraak heb gepland, betaald en het afval (twee banken) zeer duidelijk op mijn oprit tegen straat (die erg smal is) heb geplaatst. De chauffeur heeft tien minuten stilgestaan een paar huizen verder en op het moment dat ik naar buiten ging om te kijken wat er aan de hand was, doodleuk weggereden. Een half uur erna kreeg ik een mail dat het vuil niet op de juiste wijze was aangebonden en dat ik een nieuwe afspraak (over 2 weken) en weer voor 30 euro, mocht maken. Had de chauffeur niet even kunnen aanbellen, ipv stiekem wegrijden? Avalex heeft haar dienst niet geleverd en ik verwacht dus ook mijn 30 euro terug en een snelle nieuwe afspraak.

De oplossing

Ik wil snel een nieuwe afspraak en geen extra kosten.

1 reactie

  1. Auteur
    Avalex
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,
    Bedankt voor uw melding.
    Mijn collega Danielle heeft u net een reactie per mail gestuurd.
    Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd.
    Met vriendelijke groet,
    KCC Avalex
    Angelique

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Edwin106
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing aangeboden: via mail herhaling van de regels en in het kort: pech voor u als betalende klant, u mag tegen nieuwe betaling een nieuwe afspraak maken en als onze pet goed staat, zullen we het meenemen. Erg klantonvriendelijk, ik hoop op een positief vervolg.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Avalex?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen