Klacht Avangate: Betaald maar geen reactie.

Klachtnummer
# 585549
Gebruiker
P.A.G. Simons
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 24 februari 2022 heb ik 29,95 euro overgemaakt ,via ideal, op hun rekening voor de verlenging van IOLO. Ik heb tot nu toe nog geen reactie gehad van hun want ik moet een code krijgen wil ik het programma IOLO kunnen gebruiken.

Gewenste oplossing

Zorgen dat ik mijn code krijg om het programma IOLO verder te kunnen gebruiken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Avangate hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Avangate?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen