Klacht Avanti Steigerhout Meubels: Geen contact, men reageert niet op mails

Klachtnummer
# 64796
Gebruiker
GA
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Afgelopen week op lokatie geweest bij Avanti en een bestelling gedaan. Opstelling, houding en afwikkeling bestelling gaven ons een vreemd gevoel. Uiteindelijk hebben we besloten om de bestelling te annuleren. We krijgen geen telefonisch contact, voicemailbox zit vol (ook bij andere klachten gezien dat dit dus al langer aan de gang is) en op diverse mails reageert men niet. Zou niemand aanraden bij Avanti Steigerhout meubelen te kopen, hier klopt te veel niet en gaan veel dingen niet zoals het hoort!

De oplossing

Bestelling annuleren, we hebben een dag na de bestelling zowel telefonisch als via de mail dit aangegeven. Men reageert gewoon niet.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Avanti Steigerhout Meubels hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Avanti Steigerhout Meubels?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen