Klacht Avast: Onterecht geld voor abonnement afgeschreven van Visa card

Klachtnummer
# 467278
Gebruiker
Chalibamba1967
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Automatische verlenging contract doorgevoerd terwijl ik tijdig heb aangegeven dat ik geen gebruik meer wil maken van AVAST

De oplossing

Bedrag zsm terugstorten op mijn rekening. Ik heb ICS ook al ingelicht en zij wachten deze behandeling af anders worden er stappen via die instantie ondernomen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Avast hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Avast?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen