Klacht Avero Achmea: De onbereikbaarheid van Avero Achmea voor een vlotte afhandelingen van beleggings opdrachten

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 63566
Gebruiker
E.A. Boerma
Datum
1 reactie

Details

Klacht

A.A. schrijft in hun Brochure, dat een beleggingsopdracht, gedaan voor 15.30 uur, de volgende dag tegen de openingskoers van het desbetreffende fonds wordt uitgevoerd.
Dat is mooi. maar nu blijkt, dat opdrachten vanuit het Avero Koopsom BeleggingsPlan of per post verstuurd moeten worden, of per mail via de adviesdienst.
Zowel beide oplossingen zijn niet controleerbaar en duren erg lang!
T.a.v. Beleggen in het geheel geen goede zaak!
Ik verzoek A.A. dan ook een duidelijk e-mail adres of Fax nummer beschikbaar te stellen voor alle beleggingszaken binnen hun bedrijf.
Ik heb hier n.a.v. een opdracht ook de adviesdienst hiervan op de hoogte gebracht.
Als A.A. dit niet doet kunnen ze volkomen willekeurig opdrachten uitvoeren tegen een voor de klant minder aantrekkelijke koers.

Gewenste oplossing

geef duidelijk een e-mail adres en een fax nummer, ook voor beleggingspolis switch en afkoop formulieren!
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    E.A. Boerma
    Datum
    Avero Achmea heeft niet eens gereageerd op deze klacht.
    Ze vinden het dus geen probleem dat ze klantonvriendelijk en slecht bereikbaar zijn. Een dikke min 1!

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Avero Achmea?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen