Klacht AVG Internetsecurity: ik moet in het Engels annuleren maar ik kan geen Engels, ik wil het geld terug hebbenn

Klachtnummer
# 380405
Gebruiker
F. RHOEN
Datum
0 reacties

Details

De klacht

IK heb 30 Mei 2019 een 2 maanden proef abonnment aan gegaan tot 30 Juli.
en ik kreeg 27 Juli een rekening van €54,99 afgehouden

De oplossing

ik wil dat ze het proef abonnement voor mij opzeggen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat AVG Internetsecurity hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over AVG Internetsecurity?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen