Klacht AVG Internetsecurity: Kan avgpc tuneup niet meer activeren

Klachtnummer
# 33799
Gebruiker
Jane
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Als ik pc tuneup wil activeren krijg ik steeds een scherm met productsleutel verlopen en NU KOPEN. Mijn licentie is nog actief tot 31-05-2014. Als ik licentie opnieuw invoer wordt het ook beaamd maar kan dan vervolgens tuneup nog steeds niet openen.
Kan geen e-mail adres vinden waar ik met mijn klacht terecht kan. AVG Nederland wil mij niet helpen, omdat ik het product niet van hun heb gekocht. ik heb al geprobeerd via algemaan e-mail adres van AVG contact te krijgen maar zonder succes. Dit duurt nu al 3 weken

Gewenste oplossing

Natuurlijk, dat ik mijn product weer zo snel mogelijk kan gebruiken.
Een e-mail adres van AVG waar ik terecht kan, om mijn klacht te verhelpen. In ieder geval in contact komen met AVG.
Misschien een nieuwe licentie.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat AVG Internetsecurity hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over AVG Internetsecurity?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen