Klacht AVG Internetsecurity: AVG meldt ten onrechte verlopen van abonnement dat niet verlopen is en vraagt geld voor verlenging.

D. Hoeksema

Ik heb bij AVG o.a. een abonnement op Tune Up Utilities. Op 22 februari kreeg ik een e-mail van ze waarin staat dat mijn ab. 'over 7 dagen' verloopt. Maar ik kan het verlengen voor 1 jaar met 10% korting voor 40,49 Euro.Omdat ik de expiratiedata van mijn abs. niet uit mijn hoofd ken en erop vertrouw dat AVG mij juist inlicht maak ik het bedrag over. Later diezelfde dag kijk ik toch maar eens op mijn account bij AVG en zie dat mijn ab. op Tune Up pas 1 maart 2021! afloopt. AVG heeft mij dus fout ingelicht en ik heb onterecht die 40,49 betaald. ( een en ander kan ik staven met screenshots van mijn ing afschrijving en van mijn account toestand op 220220.
Het probleem met AVG is altijd dat het bedrijf het, waarschijnlijk opzettelijk, buitengewoon lastig maakt om contact met ze te leggen via internet. Ook dit keer slaag ik daar niet in. Wél vraag ik om een refund binnen de 30 dagen maar krijg tot dusver geen antwoord.

1) mijn 40,49 omgaand terug
2) een geloofwaardige verklaring voor hun fout en excuses
3 ) het ter beschiking stellen aan klanten van een gemakkelijk toegangkelijke Klantenservice op zeer korte termijn.

Wij vinden dat AVG Internetsecurity hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over AVG Internetsecurity?