Klacht AVG Internetsecurity: Betaald voor een niet geleverd anti-virus programma van AVG.

Klachtnummer
# 622131
Gebruiker
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Beste medewerker,

Tot 20 mei 2022 had ik een abonnement bij AVG op AVG Tune up programma.Ik heb dit programma niet verlengd in de veronderstelling dat het dan beeindigd zou zijn. Echter in de maand augustus wordt ik gemaand door International Card Service dat er een rekening van euro 89,99 openstaat die zij betaald hebben aan AVG. Op 30 augustus is dit bedrag van mijn rekening afgeschreven en voldaan aan ICS. Tot op heden heb ik geen enkele reactie van AVG gehad die mij toegang verleent tot het genoemde Tune up programma.Heel graag zie ik snel een oplossing tegemoet.

Gewenste oplossing

Programma in werking stellen of teruggave van euro 89,99.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat AVG Internetsecurity hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over AVG Internetsecurity?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen