Klacht AVG Internetsecurity: Geen kontakt te krijgen met klantenservice/helpdesk

marinus brouwer

Ik heb begin november mijn AVG internetsecurity verlengd, voor drie computers (momenteel slechts twee in gebruik). Installeren op mijn desktop was geen probleem, op de laptop lukt dit steeds niet. Krijg melding “Er is een fout opgetreden bij het opslaan
Licentienummer is ongeldig
Controleer het licentienummer”
Ik heb twee maal geprobeerd te bellen (tot einde bandje, kosten € 20) , ik heb eenmaal een bericht op de site achtergelaten, ik heb op 13 november een brief geschreven, ik heb 19 november nogmaals tevergeefs geprobeerd te bellen en heb toen een brief naar de Consumentenbond gestuurd met een kopie naar AVG. Ik heb tot op heden geen enkele reaktie ontvangen. Terwijl dit probleem toch makkelijk op te lossen moet zijn!?
Oude licentienummer 9FW-NP6PY-QGA2S-337LR-DL2HE-RUZB8
Nieuwe licentienummer IM43D-OBFB6-6G7JM-QU7QW-J3ZZF-S
Emailadres rien.brouwer@upcmail.nl
Tel 0317 312940

Graag reaktie

AVG neemt kontakt op met mij om dit op te lossen, of AVG beëindigd onze overeenkomst en stort het door mijn betaalde bedrag terug
vermeerderd met de € 20 telefoonkosten.

Wij vinden dat AVG Internetsecurity hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

marinus brouwer
    AVG heeft nooit gereageerd. Klacht is inmiddels wel opgelost.

marinus brouwer

Ook een klacht indienen over AVG Internetsecurity?