Klacht AVG Internetsecurity: Gld van mijn rekening afgeschreven, waarvoor ik geen toestemming gaf

Klachtnummer
# 604424
Gebruiker
H. Brugman
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 27 juni j.l. werd er van mijn credit card een bedrag van 59,99 afgeschreven.
Ik heb hiervan geen rekening gehad. Volgens mij heb ik ook geen abonnement ij AVG. Op de site van AVG kom ik niet verder. Ik heb daarop vandaag een account aangemaakt (er was namelijk geen account). Onder het nieuw aangemaakte account kom ik niet in de administratie van AVG voor. Een mogelijkheid om telefonisch contact op te nemen is der niet. Wel kan er kennelijk in de Engelse taal gecorrespondeerd worden, maar die taal ben ik onvoldoende machtig. Wat kan ik doen?

Gewenste oplossing

Geld terug storten en mijn naam uit de administratie van AVG verwijderen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat AVG Internetsecurity hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over AVG Internetsecurity?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen