Klacht AVG Internetsecurity: in mijn ogen opzettelijk traineren van opzeggen abonnementen

H.Visser

Opzeggen van (voormalige gratis) abonnementen wordt heel moeilijk gemaakt. Ineens krijg je de aankondiging van een factuur voor een abonnement. Uiteraard reactie mijnerzijds. Na mijn tijdige schriftelijke opzegging van een abonnement (>4 weken) geen reactie maar de machtiging via paypal afgegeven werd wel geincaseerd en mijn bezwaar werd afgewezen. Op de website is opzeggen erg ondoorzichtig. In dit verweer van AVG via Paypal aan mij gericht weer geen link om het abonnement te kunnen beeindigen. Via 'gratis' gedwongen tot een ongewenst abonnement. Argument van 'schriftelijke opzegging' niet ontvankelijk want ....is niet te bewijzen.

een duidelijke link voor beeindiging van abonnementen via website en/of via een persoonlijk account.

Wij vinden dat AVG Internetsecurity hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over AVG Internetsecurity?