Klacht AVG Internetsecurity: in mijn ogen opzettelijk traineren van opzeggen abonnementen

Klachtnummer
# 329302
Gebruiker
H.Visser
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Opzeggen van (voormalige gratis) abonnementen wordt heel moeilijk gemaakt. Ineens krijg je de aankondiging van een factuur voor een abonnement. Uiteraard reactie mijnerzijds. Na mijn tijdige schriftelijke opzegging van een abonnement (>4 weken) geen reactie maar de machtiging via paypal afgegeven werd wel geincaseerd en mijn bezwaar werd afgewezen. Op de website is opzeggen erg ondoorzichtig. In dit verweer van AVG via Paypal aan mij gericht weer geen link om het abonnement te kunnen beeindigen. Via 'gratis' gedwongen tot een ongewenst abonnement. Argument van 'schriftelijke opzegging' niet ontvankelijk want ....is niet te bewijzen.

Gewenste oplossing

een duidelijke link voor beeindiging van abonnementen via website en/of via een persoonlijk account.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat AVG Internetsecurity hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over AVG Internetsecurity?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen