Klacht AVG Internetsecurity: Poging tot diefstal krediet bedrag.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 420570
Gebruiker
J. Keij
Datum
0 reacties

Details

Klacht

In maart 2019 aanschaf AVG Internet Security en AVG Tune Up voor 1 jaar, betaald met Visa credit card. Nu het abonnement verloopt heeft AVG enkele pogingen gedaan om alsnog het abonnement bedrag voor een verlening te innen via mijn Visa kaart gegevens..
AVG geeft in mijn "AVG account" aan dat onder de gegevens van het bestaande abonnement een afmelding optie kan worden aangetikt, daarmee kan je aangeven dat je geen gebruik maak van een verlening nieuw abonnement. Deze afmelding optie kan ik nergens terug zien. Het is maar goed dat in het innen fout ging. Via de email kreeg ik van AVG de melding dat ik op een andere manier kan betalen, onder vermelding eerste 4 cijfers van de credit card.

Gewenste oplossing

Alle AVG abonnementen tot verloop gelijk stoppen.
Verwijderen credit card gegevens.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat AVG Internetsecurity hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over AVG Internetsecurity?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen