Klacht AVG Internetsecurity: PriveInternet weigeren van AVG kost mij € 90 euro

Klachtnummer
# 278569
Gebruiker
hrodriguez202@gmail.com
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Prive internet weigeren van AVG kost mij € 90 omdat ik prive internet niet wil kopen voor 34 euro is mij PC niet meer te gebruiken en moet drie dagen lang zonder en nog de kosten van €90 euro aan de winkel betalen om windos 10 op nieuw in zetten veel hoofd pijn want op de scherm was alleen te zien prive internet van AVG geweigerd een crimineel bij AVG die geld wil verdienen kost wat kost !
Ik had nog een jaar internet security te goed maar is nu uit voor mijn zijn ze criminelen. Wordt alles aangeboden in het Nederlands maar volgens de medewerker in Zoetermeer moet ik nu naar Tsjechie of England in het engels taal gaan klagen , met Amsterdam is geen kontact te krijgen criminelen dus !
Kan dat ook in Nederland ? Ik wil mijn geld terug
Ook € 6,95 via T-mobile voor mijn telefoon geincaseerd zonder toesteming
Het maffia ook in Nederland !

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat AVG Internetsecurity hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over AVG Internetsecurity?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen