Klacht AVG Internetsecurity: slechte service, refund nog steeds niet gehad.

Klachtnummer
# 280792
Gebruiker
justin b.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Slechte service, problemen kunnen alleen via telefonisch contact met Engeland besproken worden. Niet via e-mail, niet via een Nederlands telefoonnummer. Met alle extra kosten van dien.
Het probleem was dat ik dubbel heb betaald voor een verlenging van mijn abonnement (wat ook de laatste keer zal zijn) door onduidelijke en verwarrende informatie van hun kant. Dus via Engeland een refund gevraagd, zou binnen 2-3 dagen iets horen via de mail. Na 5 dagen nog steeds niets gehoord.

De oplossing

Nederlands telefoonnummer bij problemen of in ieder geval een e-mailcontactadres.
En een refund van € 54,99 voor dubbel betaalde verlenging, + de extra telefoonkosten naar Engeland is ongeveer € 10,00. Totaal € 64,99. en graag contact via e-mail over de manier waarop refund gedaan zal worden. emailadres:
maria.vans@hotmail.com

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat AVG Internetsecurity hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over AVG Internetsecurity?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen