Klacht AVG Internetsecurity: Ten onrechte abonnement geannuleerd, en bedrijf niet bereikbaar.

Klachtnummer
# 520061
Gebruiker
Gebruiker1528897310
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik had een abonnement op de AVG Internetsecuraty. Ik ontving kort geleden een melding dat mijn abonnement geannuleerd was omdat ik nog niet betaald zou hebben. Dat was ten onrechte, maar omdat AVG elk contact verhindert kon ik niet aantonen dat mijn abonnement ten onrechte was opgeheven.
Omdat mijn situatie enigszins onoverzichtelijk was heb ik die situatie samengevat in een email aan info@avg.nl. Die email, die ik als bijlage van deze klacht toegevoegd had , werd evenzo afgewimpeld.

Gewenste oplossing

Mijn abonnement opheffen en mijn betaling van 8 februari à € 23,88 retourneren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat AVG Internetsecurity hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over AVG Internetsecurity?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen