Klacht Aviapartner: Buggy zoekgeraakt na vlucht pegasus Istanbul sab.-Amsterdam

Klachtnummer
# 185699
Gebruiker
Muri
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Beste,

Ik ben 31-8 geland rond 23.30 uur en na 1.5 uur wachten dus rond 01.15 dd 1-9 was onze buggy niet geariveerd op schiphol Amsterdam. Ik heb wat nagevraagt waar ik dit kon melden en na ariveren heb ik niemand kunnen treffen. Dit ook met 2 kleine kinderen (zonder buggy en bagage etc. Ik heb besloten gezien lange reis en afwezigheid personeel naar huis te gaan en later dit te melden. Na meerdere contacten via mail en telefonische dagen lang. Heb ik het voor elkaar gekregen om mijn buggy te laten traceren. Bij aviapartner is uiteindelijk onze buggy aangekomen en deze zou ons benaderen wat niet is gebeurd. Ook is eerder in mail door medewerker K. van Ee gemeld dat zij buggy zullen doorsturen. Na contact met Aviapartner krijg ik verschillende verhalen te horen. Conclussie ze weigeren de buggy door te sturen omdat volgens hen wij de benodigde bagage gegevens etc niet binnen 5 dagen hebben verstrekt. Erg belachelijk dit allemaal. Ik heb op 5-9 alles doorgemaild. Graag oplossing...

De oplossing

Graag wil ik dat de buggy wordt geleverd gezien wij niks fout hebben gedaan en voor onze vlucht onze buggy netjes hebben afgegeven bij medewerker Pegasus. Wij zijn al 2 weken bezig erg vermoeiend en zeer onvriendelijke benaderingen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Aviapartner hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Aviapartner?