Klacht Aviapartner: Geen reactie

Klachtnummer
# 614007
Gebruiker
Amer
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik snap dat dit niet het platform is om een klacht in te dienen. Echter heb ik meerdere keren gebeld en meer als 2 uur aan de lijn geweest. Ik heb niemand kunnen spreken aan de telefoon, vervolgens ben ik langs Schiphol geweest waar Aviapartner zit. De dames die daar aan het werk waren hebben aangegeven dat ze de telefoon opzettelijk van de hoorn hebben gehaald. Ik heb daarvoor ook een mail gestuurd en de pir formulier is ook ingevuld bij aankomst op schiphol. GEEN reactie ontvangen, ik vind dit een kwalijke zaak en zeer onprofessioneel. Graag wil ik een reactie.

Gewenste oplossing

Bagage terug vinden

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Aviapartner hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Aviapartner?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen