Klacht Aviapartner: koffers

Klachtnummer
# 147631
Gebruiker
aiviapart
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Afgelopen zondag van istanbul naar Amsterdam gevlogen en de koffers waren er niet moesten rapport maken en vertrekken naar huis,omdat de koffers nog niet in orde waren, ze zouden koffers op sturen week later krijg ik koffers opgestuurd die helemaal kapot is,dus is de koffer weer meegegaan met de koerier dienst, ik probeer contact optenemen voor de vervolg maar ik zit al bijna 2 UUR aandelijk het is zo slecht geregeld met aviapartner dat dit nu 4 de keer is dat ik zo lang moet wachten aan de lijn,ik geloof echt niet dat jullie lijnen zo lang bezet zijn terwijl er via de secretaris word geroepen dat ik zo spoedig mogelijk geholpen word. Echt een drama en een amateur afhandeling,ik zou graag tegen bericht krijgen maar nee dat zal dan wel een jaar duren.

De oplossing

Ik wil mijn koffer,koerier dienst die laat de koffer niet open maken of mijn spullen nog heel zijn,ik wil vergoeding van dat wat er veroorzaakt is door de maatschappij en graag telefonisch contact

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Aviapartner hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Aviapartner?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen