Klacht Aviapartner: Omgang met bagage wordt niet serieus genomen

Rubiatic

Aviapartner Schiphol neemt de omgang met bagage niet serieus. Op 20 februari bellen zij mij op dat mijn vertraagde koffer op Schiphol is, maar omdat wij in Duitsland wonen deze doorgestuurd zal worden naar Düsseldorf. Na 2 dagen niets gehoord te hebben, besluit ik contact op te nemen met Aviapartner, maar het door hen aan ons meegegeven telefoonnummer werkt gewoon niet! Via de schiphol website vind ik een e-mailadres dat ik mail. Zij mailen terug dat zij de bagage op een Iberia vlucht van Amsterdam naar Düsseldorf hebben gezet. Dit terwijl zij de bagage gewoon moeten uitleveren aan ons. Pas later komen wij er achter dat de genoemde vlucht helemaal niet bestaat. Wij hebben geen idee waar onze koffers zijn en niemand die actie onderneemt. Dit is schandalig! Als je iets begint moet je het ook afmaken en regelen. En niet iemand van het kastje naar de muur sturen.

Aviapartner spoort de koffers op en levert deze aan ons uit, eventueel op een gekozen adres in Nederland als net over de grens te veel moeite is.

Wij vinden dat Aviapartner hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?