Klacht Aviapartner: psychische klachten opgelopen door dit vreselijke ongeval

MD#85

Aangekomen bij de lopende band troffen we onze open bagage aan met onze prive spullen, die op ongeveer een halve meter afstand van onze koffer verwijderd waren. Persoonlijke spullen zoals ondergoeden waren zichtbaar op de lopende band. Uit paniek hebben wij z.s.m. alle spullen in ons koffer gestopt, omdat andere passagiers hier zicht op hadden. Hierdoor hebben wij ook geen foto's kunnen maken van dit ongeval. Na dit incident hebben wij nog gecontroleerd of er wellicht een kapotte rits ervoor gezorgd zou kunnen hebben dat de koffer open is gegaan, maar dit was duidelijk niet geval. Wel zijn wij erachter gekomen dat er ook enkele cosmetica producten uit onze koffer gestolen/eruit gehaald zijn. Verder hebben wij meteen na dit incident de medewerkers van schiphol op de hoogte gebracht en die hebben ons verwezen naar jullie. Nu wil ik graag geholpen worden met dit vreselijke ongeval en enige vorm van schade vergoeding ontvangen, omdat wij psychische klachten hebben opgelopen door dit ongeval. Onze vlucht was op 24 maart 2019 vlucht nummer kk2247 aankomst van istanbul vliegmaatschappij atlas global. Het incident bevond zich op bagageband nummer 19.

Enige vorm van schade vergoeding en ervoor zorgen dat dit soort vreselijke ongevallen in de toekomst niet meer plaats zullen vinden.

Wij vinden dat Aviapartner hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?