verdwenen en al lang gevonden bagage + zeer onbeschofte behandeling door operator

M. van Melle

We zijn zondag terug gekomen vanuit zuid afrika (met british airways) na een geweldige vakantie.
Waarschijnlijk ivm een korte overstaptijd op Londen zijn onze koffers niet op onze vlucht terecht gekomen.

Toen we dit aangaven bij de balie op schiphol, vertelden ze ons dat de bagage op de volgende vlucht kwam en we deze ’s avonds bezorgd zouden krijgen.

Daarna werd het stil en hebben we geprobeerd informatie te krijgen, via british airways die zeiden dat de bagage op schiphol stond en we bij jullie moesten zijn. Toen ik met jullie organisatie belde (na 40 minuten in de wacht staan) kreeg ik een mevrouw aan de lijn die me echt onbeschoft behandeld heeft en me niet ter woord wilde staan. Ik heb echt nog nooit zo iets mee gemaakt.

Maar inmiddels is gisterochtend onze bagage gevonden volgens de website van british airways en zou er contact opgenomen worden met ons om de bagage te bezorgen. We hebben nog steeds niets gehoord. British airways zegt dat dit bij jullie ligt. Dus wederom van kastje naar de muur. Maar als we bellen krijgen we alleen een (waarschijnlijk Indisch) call center aan de telefoon. Of anders, als ik niet voor british airways kies, zo’n operator als ik eerder bij jullie had. Die mag best een cursus “ beleefd zijn tegen klanten”.

Ik wil gewoon mijn bagage terug maar kan niemand te pakken krijgen waarbij we afspraken kunnen maken. We willen de koffers ook wel zelf op komen halen, want er zitten gewoon dingen in de koffers die we nodig hebben. Het is nu bijna 4 dagen en ze zijn al bijna 2 dagen terecht. Waar blijven ze?!

Ik wil sowieso graag een klacht indienen over hoe we behandeld zijn door uw medewerker en over de slechte service. En ik wil iemand spreken die ons onze koffers terug kan bezorgen of kan zorgen dat we ze zelf op kunnen halen.

Heeft u voor mij de plek om een klacht in te dienen over jullie?

Contact met iemand om de koffers thuis te krijgen; bezorgd of zelf op te halen. Hetgene wat het snelst gaat.

Zoek hen op Twitter of Facebook om je klacht met hen te delen.