Klacht Aviapartner: Wil mijn baggage op mijn adres geleverd hebben vanaf 26 juli 2018

Dfoss

26 juli kwam mijn baggage niet aan op Schiphol van Granada, Barcelona , Spain.Avia partners wilde eerst niet het afhandelen in Amsterdam.Mijn vliegtuig met EVA vertrok 26 juli naar mijn woon plaats in Thailand.EVA probeerde steeds contact met baggage te krijgen, geen responds van Avia
Baggage werd verstuurd met BA 439/ 27 juli. Kwam niet aan. Ik heb tot 31 juli zoveel emails gestuurd naar Amsterdam met hulp van TG. Die melden 27 juli dat in London een defect was aan de band. Amsterdam zenden alleen emails uit maar deed niets.BA had baggage naar Amsterdam gestuurd 27 juli. Na veel van mijn aandringen merkt men eindelijk op dat mijn baggage nog in Amsterdam ligt. Iemand heropend mijn zaak en vind baggage op Schiphol stuurt het met BA443/1 aug.
BA9 /2 aug.
BA 4153/ 3 aug.
Ik bel 3 augustus naar BA en baggage is met BA 161 naar Shang hai China verzonden.Bel Bangkok airlines om hulp en weer zeggen zei dat AMSTERDAM verantwoordelijk is om mijn baggage naar Chiang Mai Thailand te krijgen en weer kan AMSTERDAM mijn baggage niet natrekken en weten niet met welke airlines mijn baggage wordt verstuurd. Complete kat en muis spel.

Wij vinden dat Aviapartner hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Aviapartner?