Klacht Aviapartner: zeer onbeschoft personeel bij het instappen apneu machine wordt tegen gehouden

Klachtnummer
# 391580
Gebruiker
Ton Everse
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een slaap apneu en heb hier altijd een kleine trolly voor bij me .
Op de vlucht HV 5021 op 13-09-2019 werd deze trolly op zeer besliste en onbeschofte wijze geweigerd omdat ik hier geen dokters verklaring bij me had.
Ik weigerde de trolly in het ruim te laten plaatsen en zij haal je baas er maar bij.
Er werd mij verteld wij zijn de baas en maken hier de dienst uit en werd aan de kant geschoven toen werd ik echt boos en vertelde als je je baas er niet bij haalt zet ik hier de boel op stelten. Er kwam toen opeens een toestemming om de trolley mee te nemen.
In het toestel kwam een van de twee onbeschofte dames aan boord, ik zag dat en liep naar voren en vroeg aan de stewardes hoe ik een klacht tegen deze dame kon indienen, ze werd toen weer onbeschoft waar de stewardes bij was.
Ik reken er dan ook op dat dit muisje een staartje heeft en reken ook op een antwoord.
Met vriendelijke groet
Ton Everse 0653264298
Caprihof 21, 3059 XP, Rotterdam

De oplossing

Met een duidelijk antwoord per e-mail hoe dit intern wordt afgehandeld.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Aviapartner hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Aviapartner?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen