Klacht Aviapartner: Zoekmaken van bagage

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 122882
Gebruiker
Duins
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vandaag vloog ik met Onur Air van Amsterdam Schiphol Aiport naar Istanbul Ataturk Airport. Aviapartner is het bedrijf op Schiphol dat de vluchten en de ingecheckte bagage van deze airline vanuit Nederland afhandelt.
Aangekomen op Ataturk Aiport bleek mijn bagage niet uit de bagageband te komen. Volgens medewerkers van Onur Air zou de bagage niet goed zijn afgehandeld. Dit terwijl de bagage ruim 2 uur voor vertrek op Amsterdam Schiphol aan medewerkers van Aviapartner zijn aangeboden.
Momenteel zit ik zonder bagage in mijn hotel, terwijl er medicatie in de bagage zit die om securityredenen niet mee kon in mijn handbagage. Morgen om 07.30 uur moet ik mijn medicatie gebruiken. Dat is over 6.5 uur.

De oplossing

Mijn bagage wordt morgenochtend over 07.30 uur bij mijn hotel afgeleverd. Anders een compensatie voor de gemaakte extra kosten voor het terughalen van mijn bagage, geleden schade en eventuele medische consequenties.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Aviapartner hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Duins
    Datum
    Geen reactie. Zowel Aviapartner als Onur Air zijn beiden - ook na een maand - niet bereikbaar voor commentaar.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Duins
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry