Klacht Avira: Verbreking jaarcontract door Avira zonder uitleg en service daarna

John

Op 11-9-2012 jaarcontract afgesloten bij Avira BV voor Avira Internet Security 2013 (ref.nr. 38425566) . Begin juli mededeling "License unvalid". Op resp. 4, 5 en 8 juli telefonisch contact met medewerker Avira ( tel.nr 020 7946725). Beloften: e-mail met reactie+oplossing; telefoontje idem. Niets ontvangen. 3e tel.gesprek nietszeggende antwoorden v.d. zijde van Aviramedewerker.
Avira nog 2 dagen gegeven voor oplossing. Daarna op 10 juli bij Avira te Doetinchem schriftelijk klacht ingediend: strekking binnen 5 werkdagen oplossing, zo niet verbreking contract +restitutie deel abon.geld. Geen enkele reactie tot nu toe, telefonisch noch schriftelijk.

Wil volledig herstel van mijn Aviracontract, dus een werkend antivirusprogramma. Verder uitleg inzake het totale gebrek aan service. Als dat er niet in zit, verbreking p.o. v.h.contract zodat ik aansluitend bij andere firma nieuw contract kan afsluiten.Heb tot 7 aug.een gratis programma in gebruik. Voor het verstrijken v.d. einddatum daarvan wil ik in ieder geval weer een vast programma gebruiken

Wij vinden dat Avira hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Avira?