Opgelost door Avis Autoverhuur: Avis en Kras reizen werken niet mee met verrekening borg.

# 195049
Brigit

In augustus 2016 naar Zakynthos op vakantie geweest met Kras reizen. Deze reis was inclusief autohuur voor een week. 2 weken nadat ik thuis was van deze reis heb ik contact opgenomen met Kras reizen om te vragen wanneer de borg van de autohuur verrekend wordt. We zijn tig weken, maanden verder, een hoop telefoontjes en mailtjes verder en er is nog niets gebeurd. Kras zegt dat ze er mee bezig zijn, maar dat ze geen contact krijgen met Avis in Zakyntos. Ik geloof er helemaal niks van want Kras reizen laat gewoon niets meer van zich horen. Avis heeft te veel afgeschreven en ik wil dat terug. Graag hulp / tips hoe nu verder om dit opgelost te krijgen. Alvast dank.

Een juiste verrekening van mijn borg.

Brigit
    Klachtenkompas heeft niets hoeven te doen, Er is inmiddels een terug betaling gedaan door avis -Griekenland. Wat erg jammer is dat Kras reizen dat niet heeft laten weten door middel van een simpel mailtje. Kras reizen, grote streep er door!

Brigit

Ook een klacht indienen over Avis Autoverhuur?