Klacht Avis Autoverhuur: Avis Faro voegt ongevraagd verzekeringen toe terwijl al "all in plus" pure oplichting!

Rocket

All-in gehuurd via CarDelMar in NL, via AVIS, ophalen en afleveren in Faro (Portugal).
Bij aankomst balie;Er wordt nagenoeg niets gevraagd of gezegd, de papieren uit Nederland gegeven, ik meld nog dat ik niets extra's wil behalve de tolregistratie, medewerker zegt "yeah all in", mijn inziens hij checkt de voucher........
Credit kaart ingeleverd, adres op achterkant voucher geschreven en hij laat mij het contract tekenen, formaliteit voor huur dacht ik. Ging per slot van rekening de voorgaande jaren ook zo. De sleutels in ontvangst en rijden maar.
Echter terug thuis is er een bedrag van € 359,06 afgeschreven(had al € 550 waarde voucher, all in plus voor Polo, werd een Yaris).
Wat blijkt: alles afkoop eigen risico berekend en wat men nog kon verzinnen extra BTW etc. Vervolgens CarDelMar benaderd echter die verwijzen naar lokale verhuurder ?! Vervolgens klacht ingediend bij Avis, alles uitgelegd en toegevoegd, week geleden, tot op heden geen enkele reactie.

Bedrag extra berekend €359,06 niet doorbelasten minus tolkastje !

Rocket
    Geen enkele response ..... "klantenservice", ver te zoeken !
    Ik zal er nooit meer een auto huren en niemand aanbevelen.

Rocket

Ook een klacht indienen over Avis Autoverhuur?