Klacht Avis Autoverhuur: Belachelijk hoge administratiekosten

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 117755
Gebruiker
C.Post
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Oplichters bij AVIS

Tijdens onze vakantie in Andalusi√ę via Avis een auto (van te voren gehuurd) bij het vliegveld in Malaga. Ingevolge de vakantiesite zou alles betaald zijn...nee hoor volgens het personeel moest er nog extra betaald worden voor de verzekering....en de gegevens van de creditcard werden genoteerd.
Bij thuiskomt na enkele weken helaas een verkeersboete voor te hard rijden..90 ipv 80 km/u. Kosten 100 euro..maar bij tijdige belaling werd de boete gehalveerd....vervelend, maar ja..eigen schuld.
Twee dagen later..rekening van 42,50 euro van Avis ivm het doorgeven aan de politie van de administratieve gegevens van onze huurovereenkomst. Met daarbij de mededeling dat dit geld automatisch van de creditcard werd afgeschreven...blijkt dat dit ook ergens in de onbegrijpelijke in de huurovereenkomst staat.......onbegrijpelijk...

De oplossing

niet betalen administratiekosten

1 reactie

  1. Auteur
    C.Post
    Datum
    Hopeloos kut bedrijf, geeft nergens antwoord oo en beantwoord geen enkele mail....

Uiteindelijke oplossing

Auteur
C.Post
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Avis Autoverhuur?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen