Klacht Avis Autoverhuur: Beloofde service wordt niet nagekomen, niet tijdens verhuur en niet tijdens afhandeling refund

Klachtnummer
# 391066
Gebruiker
Anne
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Geen reactie van avis klachten service na indienen van vraag om refund na 2.5 maand. Tijdens vakantie lekke band was budget locale locatie dagenlang telefonisch niet bereikbaar (wat hun service moet zijn) en werden we verkeerd geïnformeerd door road assistance. We hebben band uiteindelijk zelf verwisseld naar reserveband en dagenlang met lage snelheid moeten rijden waardoor we dichtbij bestemming moesten blijven. De rekening aan het einde was 280 euro voor 1 lekke band. Bij de balie werd gezegd dat we waarschijnlijk wel een refund zouden krijgen vanwege de service die niet is geleverd werd maar wel beloofd was, via contact klantenservice, maar daar dus na 2.5 maand nog geen reactie.

De oplossing

Refund zo snel mogelijk afhandelen

3 reacties

  1. Auteur
    Anne
    Datum
    Nog steeds geen reactie, ondanks in juli dus al een autoreply dat ze binnen 2 weken reageren.
  2. Auteur
    Anne
    Datum
    Geen reactie
  3. Auteur
    Anne
    Datum
    Geen reactie

Ook een klacht indienen over ?