Klacht Avis Autoverhuur: ipv borg retour,de huur dubbelrekenen

mhille

òp maandag 13-10 autootje gehuurd voor mid week, zaterdag 18e weer retour.
autohuur = 177,-
borg is 69 (inhoud tank), bij gevulde tank krijg je borg retour.
Auto tot het randje afgetankt, retour gebracht.
Op woensdag maar eens gebeld, wanneer ik de borg retour kreeg, dat bleek fout, dat ha op maandag al retour moeten zijn, melde de medewerker..
savonds weer gekeken op mijn creditcard, stond op 13-10 een mutatie van -246 € en op de 18e een mutatie van -177 €. dus ipv de borg retour, wordt de huur dubbel in rekening gebracht. 3x mail gestuurd, geen enkel antwoord.
Medewerker zou het uitzoeken, en terug bellen, belt niet terug.

Klanten "service" gebeld, die haalt erg droogjes de schouders op, "duurt een week meneer...." In de tussen tijd sta ik als klant met een overschrijding van mijn limiet...
en moet maar zien hoe verder....

ERG SLECHTE SERVICE, en dat terwijl de creditcard in deze winkel verplicht is..

Martin

a.s.a.p. het teveel geincasseerde bedrag retourneren.
AVIS maakt de fout, dus AVIS neemt ook moeite om dit te op te lossen..

mhille
    Na regelmatig Avis gebeld te hebben, kreeg ik een berichtje met een creditcard autorisatie code, want "alles was opgelost"
    Dat bleek het geld te zijn van de dubbele boeking,
    Nu de borg nog, dit bij ING gevraagd, die melde dat veel bedrijven de borg vast houden, en ipv het weer vrij te geven na gebruik van de auto, dit te laten staan. Na 21 dagen vervalt deze automatisch. Dus je huurt een auto voor 3 dagen, en je krijgt de borg na 21 dagen terug. Het scheelt bedrijven zoals Avis geld..
    mhille
    Avis verhuurt alleen maar, service is er niet, alleen goed koop. als dat jou keus is, zit je bij Avis goed.
    Borg wordt nooit terug gegeven, men laat gewoon de borg staan tot de verloop tijd/datum, waarop de klant van de bank zijn borg terug krijg. Zo verdient Avis weer geld...

mhille

Ook een klacht indienen over Avis Autoverhuur?