Klacht Avis Autoverhuur: Kan geen contact opnemen en geen reactie op e-mail

Klachtnummer
# 570688
Gebruiker
gthompson
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Het is onmogelijk om iemand aan de telefoon te krijgen om te helpen. U kunt tot twee uur wachten totdat de lijn wordt verbroken en er nog steeds niemand opneemt. Dus ik heb mijn e-mail op 26 oktober naar de klantenondersteuning gestuurd en ze zeggen dat ze binnen 10 tot 15 dagen zullen antwoorden. Maar nog steeds niet gereageerd, het is 10 december.

Gewenste oplossing

Ik heb ze nodig om op mijn e-mail te antwoorden. En dat hebben ze beloofd. Ik moet geld terugkrijgen dat ze ten onrechte in rekening hebben gebracht.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Avis Autoverhuur?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen