Klacht Avis Autoverhuur: Klanteservice reageert niet

Klachtnummer
# 345356
Gebruiker
M.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Klanteservice reageert niet nadat ik een boete heb gekregen. We zouden geen vignet in Hongarije hebben gekocht: heb het betalingsbewijs naar de klantenservice gestuurd om mijn geld terug te krijgen (42 euro administratiekosten & 85 euro boete!!!) maar niemand neemt contact op of reageert op de mail.

De oplossing

Contact opnemen en geld terugstorten

0 reacties

Ook een klacht indienen over Avis Autoverhuur?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen