Klacht Avis Autoverhuur: Misbruik van persoonsgegevens

Belkhadir

Ik was in Granada (Spanje) en heb telefonisch contact opgenomen met Avis in Granada om een auto te huren, de avis agent heeft mij een prijs genoemd die naar mijn mening te hoog is ( meer dan 600 euro voor maar een huurperiode van 5 dagen), ik vertelde hem dat ik een lid ben van Avis en ik huur auto's soms voor 3 a 4 maanden, toen zegt hij dat het bedrag is eigenlijk na een korting van 40%, maar toch wilt hij mijn gegevens gaan controleren in het systeem, daarna zegt hij dat het klopt (dat ik lid ben dus) maar hij kon niets doen in de prijs, ik heb hem gezegd dat ik de volgende dag zal ik komen om te kijken wat de mogelijkheden zijn.
De volgende dag (zaterdag 19 oktober 2019) had ik geen tijd en heb een ticket geregeld, en had dus geen behoefte aan een huurauto, en ben dus niet gegaan naar de avis vestiging.
Naar mijn verbazing, kreeg ik maandag 21 oktober een factuur van avis van een bedrag van 65 euro (No Show fee), blijkt dus dat de agent toen hij mijn gegevens heeft gekregen een reservering heeft gemaakt, dat is puur misbruik van persoonsgegevens, omdat mijn credit card gegevens er bij zitten, was het makkelijk dat bedrag van 65 euro af te schrijven.

De onterecht afschrijving terugboeken op mijn credit card

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over ?