Klacht Avis Autoverhuur: Ongevraagd en zonder overleg en medeweten extra verzekeringen toegevoegd

# 119079
Linda

Beste,

Wij hebben een auto gehuurd via jullie partner Auto Europe. Echter is er iets niet goed gegaan met de afhandeling.

Het bedrag voor de huur inclusief verzekeringen is ruim van tevoren betaald via onze creditcard aan Auto Europe. Nu is 20 juni nog een bedrag door AVIS afgeschreven, na een telefoongesprek met jullie helpdesk blijkt dat dit voor "extra verzekeringen" is geweest.

Op onze voucher van Auto Europe (zie bijlage) staat dat alle verzekeringen inclusief zijn. De medewerker in Salt Lake City (op jullie coupon staat J Dominquez) bevestigde dit en gaf aan dat er geen extra verzekeringen nodig waren en dat alles inclusief was. Wij zijn ook nooit akkoord gegaan met de aanschaf of ervan op de hoogte gesteld dat deze waren toegevoegd. We moesten alleen nog even een handtekening zetten door 3 keer op "volgende" te klikken. Uiteindelijk rolt daar een compleet contract uit met handtekening, daar toen niet meer naar gekeken in de veronderstelling dat alles geregeld was.

Graag het volledige bedrag terugstorten. Wij voelen ons behoorlijk opgelicht/misleidt.

Ook een klacht indienen over Avis Autoverhuur?