Klacht Avis Autoverhuur: Onterecht ingehoude bedrag van €. 170 voor schade huurauto.

Rene1960

We hebben van 25052019 tm 06062019 een auto gehuurd van AVIS/Budget in Eindhoven. Bij afhalen foto's en video gemaakt en bij inleveren weer een video. De wagen is door ons schadevrij ingeleverd op vliegveld Eindhoven. Op 11072019 krijgen we een brief van de verhuurder dat er voor €. 170 schade aan de auto is, nergens staat er vermeld wat voor schade en waarop of in de auto. We hebben een bezwaar ingediend (2x) en daar wordt niet op gereageerd, gevold €. 170 ten onrechte van onze creditcard afgeboekt.

Als eerste willen we een copie van het schaderapport met foto's waar op of in de auto de schade gemaakt is en als tweede dat het bedrag van €. 170 wordt teruggestort op onze bankrekening.

Rene1960
    Klacht nog steeds aktueel.
    Actueel.
    xxxxxx
    xxxxxx

Rene1960
Totaal geen reactie vanuit AVIS/Budget. Ook in het persoonlijke mailverkeer worden we compleet genegeerd. Ze reageren totaal niet meer, terwijl ik al het bewijsmateriaal heb doorgemaild dat de auto schadevrij door ons is ingeleverd.

Ook een klacht indienen over Avis Autoverhuur?