Klacht Avis Autoverhuur: Onterechte kosten bij inleveren van auto

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 571725
Gebruiker
Vakantieleed
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Huurauto van Avis op Bonaire

Onze vakantie eindigde met een onterechte factuur

Wij kregen bij het inleveren van de auto een factuur voor het polishen van de auto omdat er modder op de auto zat wat in hun ogen niet met een gewone wasbeurt verwijdert kan worden. Dit zou volgens Avis onder schade vallen.

Gewenste oplossing

Kosten 79.50 dollar terug storten
Geboden oplossing
Wederom geen reactie van AVIS, hebben niet eens het fatsoen om te reageren op hun actie. Teleurstellend. NOOIT huren bij AVIS oplichters
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Vakantieleed
    Datum
    Helaas heeft AVIS ook niet het fatsoen om te reageren op mijn klacht.
    Dit is een geval van opgelicht op mijn vakantie door verhuurbedrijf AVIS.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Avis Autoverhuur?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen