Klacht Avis Autoverhuur: Oplichting AVIS-vestiging Brindisi: ongevraagde en niet besproken extra kosten op contract!

A.T.M. Bernards

Moedwillige misleiding op verhuurlocatie Brindisi. Dit eind augustus bij AVIS gemeld en nooit een reactie op gekregen.
Mondeling verstrekte informatie aan de balie kwam niet overeen met de informatie op het contract: ondanks vele waarschuwingen toch een verzekering aangesmeerd gekregen op het contract (niet mondeling genoemd) en de volle tank afkopen bij AVIS (wat werd aangesmeerd als een goede deal omdat de brandstof maar 1,20 zou kosten) bleek met hoge niet-genoemde extra servicekosten 70 euro te kosten.
Vooral het feit dat de misleiding bijzonder gewiekst verliep, alsof Victor Mids ze had gecoacht: hand op het bedrag van 100 euro (waar de extra servicekosten bij het tanken in kleine lettertjes stonden en die verzekering) en de zogenaamde goedkope tankprijs daaronder van 1,20 omcirkelen, zodat daar je aandacht naar ging, Daarna nog iets anders op het formulier aanwijzen, om je aandacht daar weer heen te leiden en vervolgens aangeven waar je mocht tekenen, terwijl een hele rij ook oververmoeide reizigers achter ons stond te wachten om aan de beurt te komen.
Het maakte kortom zeer sterk de indruk georganiseerd te zijn (internet staat vol met dezelfde soort verhalen van die vestiging zag ik later) en aan dat soort stelselmatige oplichting zou een gerenomeerd bedrijf zich niet schuldig moeten maken.

Dat dit soort praktijken wordt gestopt. Ik weet dat ik er zelf in ben gestonken en mijn handtekening heb gezet, maar het feit dat mensen je willens en wetens oplichten als je een auto komt huren, bij wat ik dacht dat een gerenomeerd bedrijf wam, vind ik erg kwalijk.

A.T.M. Bernards
    Geen reactie van AVIS, niet op de oorspronkelijke klacht via hun eigen website/procedure en nu ook niet via klachtenkompas.

A.T.M. Bernards
Geen enkele reactie niet op mijn rechtstreekse klacht en niet op klantenkompas. Ik bezin me op verdere stappen. NIET bij hem huren op Brindissi

Ook een klacht indienen over ?