Klacht Avis Autoverhuur: Slechte bereikbaarheid, slechte communicatie en van kastje naar de muur worden gestuurd.

Pennings

Ik kan via Avis geen klacht kwijt, dus daarom via deze site. Ik heb via avis-flyingblue.com een auto gehuurd in Nieuw-Zeeland. Bij aankomst in eindbestemming Christchurch kwam het bedrag van de reservering niet overeen met het bedrag dat Avis in rekening wilde brengen. De mevrouw aan de balie kon dat ter plekke niet rechtzetten, maar ze verzekerde ons dat ze het in orde ging maken.

Bij aankomst op Schiphol zag ik dat toch het verkeerde bedrag in rekening is gebracht. De avisbalie op schiphol kon mij ook niet verder helpen en verwees naar de customerservice. Ik heb de customerservice gebeld. Na 20 minuten in de wacht te hebben gestaan nam een medewerker op. Deze medewerker gaf aan dat ik de reserveringsbevestiging moest sturen. Dat heb ik gedaan. Na 16 dagen niks gehoord te hebben, heb ik opnieuw gebeld. De eerste 20 minuten kreeg ik niemand aan de lijn van de customerservice. Toen besloot ik een andere keuzenummer te kiezen: reservering maken. En jahoor, ik kreeg direct iemand aan de lijn. Deze mevrouw kon mij niet verder helpen omdat ze daartoe niet gemachtigd is. Op de vraag of zij mij in contact kon brengen met iemand die dat wel is, was het antwoord nee. Ik moest het nummer bellen waar ik niemand aan de lijn kreeg. Een kwartier later heb ik nogmaals geprobeerd te bellen. Toen kreeg ik wel iemand aan de lijn. Ook deze meneer kon mij niet verder helpen omdat een collega de zaak in behandeling heeft. Op de vraag waarom ik geen reactie kreeg van zijn collega, wist hij niet. Ook kon hij me niet garanderen dat zijn collega mij terug zou bellen.

Mijn conclusie: de service van Avis is ver onder de maat. Zo behandel je een klant niet.

Als iemand van Avis dit leest, dan zou ik graag contact met u willen om mijn situatie alsnog op te lossen.

Ook een klacht indienen over Avis Autoverhuur?