Klacht Avis Autoverhuur: Te veel betaald

Klachtnummer
# 105745
Gebruiker
frigg1
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Avis rente car heeft 126,40,- te veel van mijn eurocard rekening afgeschreven. Er wordt op de derde rekening die ik van hun kreeg toegestuurd aangegeven dat er €315,- was af geschreven, maar dat bedrag is €441,53,- Dus ik heb €126,13 te goed van Avis Autoverhuur. Ik wil ook even aangeven dat er niet zorgvuldig werd omgegaan met de rekening. De eerste rekening was fout en dit was ook het geval met de tweede rekening die mij werd voorgelegd op de luchthaven. Na thuiskomst kreeg ik dus een derde rekening, en ook die is niet juist. Ik heb al eerder een mail naar het bedrijf gestuurd, maar heb tot heden nog geen antwoord gehad.

De oplossing

Terug storten van €126,40

0 reacties

Ook een klacht indienen over Avis Autoverhuur?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen